1e lijn Junior technisch medewerker

Wat houdt deze functie in?
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het juist te woord staan van onze klanten. Het betreft hierbij meldingen
van storingen en mutaties aan onze systemen. Je verzorgt de aanname van deze meldingen en indien mogelijk los je
deze meldingen zelf op. Mocht de storing te complex zijn, dan kun je de klant doorverbinden met een 2e lijns helpdeskmedewerker.
Naast het telefonisch te woord staan van klanten, zorg jij voor het dagelijkse netwerkbeheer van onze klanten en houd jij
je bezig met het plannen van het onderhoud en de dagelijkse ritten van de monteurs. Ook verstrek je de noodzakelijke rapportages.

Wat verwachten we van jou?
Competenties die bij je horen zijn onder andere: leergierig, communicatief vaardig, analytisch denkvermogen, stressbestendig,
relatie- en klantgericht. Je bent representatief en kunt zelfstandig functioneren in een team.

Een afgeronde MBO opleiding niveau 3 of 4 in de ICT
Basis netwerk kennis CCNA;
Kennis van standaard software pakketten en Microsoft besturingssystemen;
Kennis van Windows/Linux gerelateerde applicaties;
Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Kennis van het Android platform, Wifi en videobewaking is een pre;
Klantvriendelijke telefoonstem;
Het kunnen geven van technische ondersteuning;
Het kunnen vertalen van technische vraagstukken naar begrijpelijke taal;
Uitstekende communicatievaardigheden in woord en geschrift;
Initiatiefrijk en proactief;
Je bent in het bezit van een rijbewijs.

Is deze functie iets voor jou? Reageer direct